Odine With Love

Odine With Love

vineri, 2 martie 2018

~ Aerul în care TU nu ești... nu e ușor de respirat! ~

~ Vreau să-ți descopăr și să-ți savurez sufletul, 
Așa cum faci atunci când deguști un vin bun...
Să-ți descopăr gustul, aroma și să mă îmbăt cu tine...
Cu fiecare gură, să iau fragmente din tine,
Într-o predare absolută, într-o euforie totală.
Du-mă cu tine, în cea mai adâncă parte a ființei tale, unde nu există decât eu și tu...
Du-mă cu tine, acolo unde mă faci să mă simt a ta, unde ești al meu...
Du-mă cu tine, acolo unde nimeni nu ne deranjează, unde simt că sunt la trei metri deasupra cerului...
Du-mă cu tine acolo și îți voi da viața mea și voi continua să te descopăr...
Du-mă cu tine, în locul unde nu ai mai fost vreodată cu cineva și arată-mi calea fericirii,
Du-mă cu tine, să călătoresc prin viața ta... și voi muri pentru tine!
Ești motivul cuvintelor mele, al sentimentelor mele ... 
Motivul pentru suspinelor mele, cele pentru care îmi bate inima puternic ... 
Motivul îndoielilor mele, insomniilor mele, nebuniei mele
Motivul dorinței mele, pasiunea în nopțile neliniștite...
Motivul visurilor mele, toate astea sunt pentru tine,
TU ești motivul și cauza, TU ești motivul Iubirii!
Pentru Iubire, ți-am dat trupul pe care l-ai descoperit puțin câte puțin,
Pentru Iubire ți-am dat ființa mea, pe care ai modelat-o după plăcerea ta, 
Cu tine iubesc și trăiesc, cunosc dorința, pasiunea și dedicarea,
Cu tine respir un alt aer, un aer plin de viață,
Căci aerul în care tu ești, este un spațiu care mă umple de sentimente,
Cunoaște dorința constantă, cunoaște corpurile noastre topite,
Are gustul sărutărilor în nopți târzii de dragoste,
Cunoaște iluzia, visul, fantezia, simte cuvintele scrise cu sufletul...
Iar aerul în care TU nu ești... nu e ușor de respirat! ~

~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu