Odine With Love

Odine With Love

marți, 13 februarie 2018

~ Vreau să zburăm până atingem cerul... și mai apoi calmul! ~

~ Cu tine nu vreau limite sau granițe,
Cu tine vreau emoție, dorință și pasiune, vise, nebunie, delir și magie!
Cu tine nu vreau povești, romane, poeme sau povești,
Cu tine vreau viață, versuri, poezii și momente,
Cu tine nu vreau lanțuri sau închisori,
Cu tine vreau aripi pentru a zbura,
Cu tine vreau să mă simt în viață și să simt plăcerea de a face chiar și un lucru greșit,
Cu tine nu vreau să-mi pierd esența,
Cu tine vreau să râd de ore și să fiu întotdeauna eu însămi,
Cu tine vreau să trăiesc aventuri, lupte, reîmpăcări,
Nopți și zile, dureri și bucurii,
Cu tine, vreau acea legătură puternică care și după o mie de încercări, să nu simt oboseala,
Cu tine vreau tot, să-mi rămână în minte, înregistrată în suflet și încolțită în inimă,
Cu tine vreau o dragoste nebună,
O seară intensă, plină de sărutări și multe mângâieri, tremurând și vibrând!
Tu, vreau ... să fii parfum pe pielea mea,
Nebunie în mâinile mele, delir în nopți,
Sărutări pe buze, fantezie în vise,
Dar ceea ce vreau mai mult și mai mult,
Este să fii poezia mea,
Magia din zilele mele fără culoare,
Să ne completăm simțurile și libertățile ființelor noastre!
Vreau să prelungesc orele împreună cu tine,
Să mi le impregnez în memorie și pe piele,
Căci nu ești un vis, nici iluzie, sau fantezie,
Ființa ta este ecoul gândirii mele,
Cu tine... vreau să zburăm până atingem cerul... și mai apoi calmul! ~
~ Odine ~

Un comentariu: