Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 21 februarie 2018

~ Sufletele noastre s-au găsit... și am ajuns la cer! ~

~ Îmi populezi lumea și-mi place să faci asta ...
Privirea ta mă înnebunește, când mă pierd în ochii tăi,
Îmi pare că ascunde mii de secrete.
Zâmbetul tău mă seduce ...
Și face ca fiecare colț al corpului, să vibreze.
Cine ești tu, de mă înnebunești așa,
De numai numele tău, îmi face inima să apese pedala de accelerație?
Te privesc fix în ochi și acele ceasoricului se opresc,
Pare că întreaga lume, încet, încet dispare!
Oare ești real, sau rezultatul visurilor mele?
Îți simt respirația pe piele...
Iar imaginația îmi zboară și simțurile se înalță.
Ești atât de calm, iar trăsăturile tale relaxate mă captivează.
Îți simt mâinile pe mine, când mă atingi, ești ca focul,
Intens, sălbatic, cu pasiune și dorință!
Mâinile tale fac pelerinaj pe pielea mea,
Iar degetele mele fug pe pielea ta de foc,
Îmi perturbi toate gândurile
Tu ești posesorul nopților mele,
Proprietarul viselor mele,
Tu ești zorii, luna, cerul ...
Nu mai ești un vis, nici iluzie, nici fantezie
Îți respir aroma impregnata cu a mea ... 
Oftez... te îmbrățișez și de nimic nu-mi mai pasă,
Îți simt buzele și nebunia gurii tale,
Sufletul meu se topește, eu sunt a ta,
Tu al meu, suntem doar tu și cu mine și nimic mai mult!
Și între toate rătăcirile și nebuniile noastre,
Noi suntem cele mai simple gânduri și cele mai complexe sentimente.
Vreau să mă iubești așa cum vrei tu,
Cum simți și cât de bine poți,
Vreau ca simpla atingere a respirației tale să mă ardă, 
Vreau să mă iubești în felul tău,
Pasional, nebun, obsesiv, obraznic,
Să-mi umpli noaptea cu lumină,
Iar viața cu viață... viața mea,
Pentru că sufletele noastre s-au găsit... și am ajuns la cer! ~

 ~ Odine ~



6 comentarii: