Odine With Love

Odine With Love

vineri, 5 ianuarie 2018

~ Ești maestrul meu... cel care luminează cele mai întunecate colțuri ale sufletului meu supus! ~

~ Închide ochii! Inspiră! Respiră! Simte-mă...
Cu toate cele cinci simțuri,
Concentrează-te pe momentul ăsta,
Simte-te liber, simte-mă aproape de tine,
Cum îmi impregnezi fiecare senzație viața, plină de viață,
Relaxează-te! Nu am nevoie de nimic mai mult,
Contează doar să te văd fericit, zâmbind!
Nu-mi fac griji! Am încredere în tine, lasă-mă să-ți ating inima,
Știu că e doar un mic joc, nu are importanța dacă pierde unul din noi,
Contează că suntem împreună... deja e o victorie și nu mi-e teamă!
Există mii de moduri în care poți atinge inima,
Cum există mii de moduri de a te iubi, de a mă învăța să te iubesc,
De a îmi știi toate visurile, chiar și când nu suntem împreună.
Lasă buzele noastre să devină două balerine,
Să danseze ca doi dansatori frumoși,
Un dans în care se iubesc împreună, cel mai frumos vals,
Și să continue să scrie istoria dorinței și a pasiunii,
O dragoste care se completează reciproc,
O poezie pe care o vom scrie pas cu pas,
Iar parfumul ei va pătrunde în fiecare vers, pe pielea noastră.
Eu o să o scriu pe buzele tale, pe pielea ta,
O să o scriu pentru că te iubesc, pentru că te-am visat,
Pentru că nu am de ales, decât să te scriu până o să mor!
Nici timpul, nici distanța, nici alte iubiri,
Nu vor putea șterge vreodată ceea ce e scris pe pielea noastră,
Așa cum ne iubim noi doi, unul pe altul, dincolo de rațiune.
Voi rămâne pe veci proprietatea ta și o să îți aparțin cu totul,
Pentru că vreau, cu tot sufletul și inima.
Te iubesc și vreau să fii maestrul meu pentru totdeauna,
Să fiu supusă numai pentru tine, pentru că știu că dorința ta nu e de a mă domina,
Ești un bărbat adevărat, suficient de domn să mă respecți.
Sunt supusă, nu slabă, sunt ucenica ta, pentru că sunt rebelă,
Am nevoie să mă instruiești, pentru că știu că dominarea ta ma face liberă,
Singura mea cale de eliberare și vreau să fiu supusa ta perfectă, iar tu...
Tu ești maestrul meu...
Cel care luminează cele mai întunecate colțuri ale sufletului meu supus! ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu