Odine With Love

Odine With Love

luni, 8 mai 2017

~ Nu avem nevoie de cuvinte, decât de bătăi de inimă ~

~ Îmi iau visele și sufletul și ți le dau pe toate ție,
Le las să vină la tine într-un mod frumos, magic,
Îți sărut ochii și buzele, așa cum ești, aproape adormit
Și mă ghemuiesc în brațele tale, ca într-un basm.
Mă joc cu degetele prin părul tău, pe fruntea ta, peste ochii tăi închiși,
Îți spun vorbe de dragoste, dorințele mele și-mi place cum zâmbești când le auzi.
Am nevoie de tine în întregime, ca de aer,
Vreau să îți simt sărutul ca o pată pe pielea mea
Și să-mi simt corpul lipit de al tău, să nu se mai separe niciodată.
Am nevoie să fie tăcere și tot ceea ce să se audă să fie respirațiile noastre,
Ochii noștri ce simt electricitatea dintre mine și tine,
Ești nevoia de care eu am nevoie
Și de data asta ne vom iubi încet, în alfabetul Braille,
Să ne cunoaștem fiecare părticică de piele,
Iar simțurile să renască la fiecare atingere, ca prima oară,
Tăcerea să spună cele mai minunate cuvinte de dragoste, dintre doi iubiți,
Care nu mai au nevoie să își mai spună nimic, ci doar să se privească.
Când te ating simt că ating stelele cu vârful degetelor,
Cu mâini care ating, dar nu ating, trec dincolo de imposibil, de vibrații.
Suntem doua lumi diferite care sunt față în față
Și care nu știu cum să reacționeze decât în valuri de pasiune,
Corpurile se atrag înainte de a se iubi
Și nu avem nevoie de cuvinte, decât de bătăi de inimă.
Vreau ca fiecare noapte să fie un cântec cu tine
Și dansul în brațele tale să topească orice distanță între mine și tine,
Să închid ochii și să-mi las buzele să simtă vraja buzelor tale.
Sunt mai mult decât o carne tremurândă în brațele tale,
Sunt mult mai mult decât încerc și pot să transmit,
”Te iubesc-ul” meu va fi de fiecare dată diferit
Și când vom fi amândoi ne vom iubi ca și cum ar fi ultima suflare a vieții.

- Ce e cu tine și cu liniștea asta? Mai ai puțin și o să adormi în brațele mele.
- E liniștea de după furtuna care a fost între noi.
- Și de ce ții ochii închiși?
- Scufiță Roșie ce ești. Nu vreau să se termine visul. Nu vreau să dau piept cu realitatea. Afară e altă lume, total diferită de cea care e între noi. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu