Odine With Love

Odine With Love

joi, 25 mai 2017

~ Îți închiriez inima mea ~

~ Dragul meu...
Îți închiriez inima mea, nou renovată, în care să te poți muta.
Este cochetă, în zonă rezidențială și liniștită,
Cu terasă spațioasă și vedere la mare.
E veselă și însorită, izolată termic și acustic.
Este ideală dacă îți dorești să trăiești iubirea romantică.
Inima mea se poate plia pe placul tău,
Totul din interior este plin de căldură sufletească
Și ai nevoie de ani de zile să îi poți cunoaște toate colțurile.
Este ideală pentru a locui o viață în ea,
Pentru că ești neconformist, iar valoarea... de neprețuit.
Inima mea nu are acoperiș, pentru că are vedere la cer
Ș posibilități nebănuite și infinite.
Este ideală pentru cel ce visează și nebunului de iubire,
Ferestrele sunt largi, iar lumina îți umple sufletul,
Iar ușa este întotdeauna deschisă pentru tine.
Mai sunt câteva fisuri pe pereții ei,
Dar împreună le vom umple cu tablouri de fericire.
Intră să o vizitezi, iar când te vei muta cu toate bagajele vieții
Vei vedea cât de mult o să îți placă,
Te va accepta cu toate mofturile și toate lucrurile personale pe care le-ai strâns de atâta timp. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu