Odine With Love

Odine With Love

duminică, 14 mai 2017

~ Dragostea e capabilă să te facă să te simți ridicol, în cel mai frumos mod posibil ~

~ Promit să te iubesc fără limite,
Să te sărut ca și cum ar fi mereu sfârșitul lumii,
Să alerg spre tine atunci când tu vei merge agale,
Să zbor când tu vei alerga spre mine.
Promit că te voi îmbrățișa până în adâncul oaselor,
Să trec dincolo de carne cu o foame absolută,
Să găsesc fericirea în dulcele absurd.
Promit și o să reușesc fără ezitare,
Promit să insist și să lupt, să te descopăr, să învăț și să te învăț,
Cu bucuria unei păsări în zbor,
Căci gura mea e gura ta, sărutul meu e al tău,
Mă ai în brațele tale și mă simt în viață,
Cu un entuziasm care arată ca o nebunie.
Dar nu voi înceta să fiu aceiași femeie care am fost mereu,
Aceiași femeie care e independentă, dar care s-a îndrăgostit de tine,
Voi fi o mie de femei într-una singură, dar mereu și de fiecare dată a ta,
Asta pentru că îmi place ce ai făcut din mine,
Îmi place femeia care a devenit cu tine,
Cea care se pierde în preajma ta, dar care te dorește,
Cea care este cea mai liberă prizonieră din univers,
O sclavă fericită din întreaga lume.
Nu o să urmez un manual cu instrucțiuni,
Pentru că manualele dau doar bucăți de dragoste, fragmente de iubire,
Iar dragostea nu e împărțită pe bucăți.
Dragostea se consumă fără reținere, pentru că dacă este moderată nu mai e iubire,
Nu trebuie să te facă să te simți ridicol că ești îndrăgostit,
Ci ești ridicol atunci când nu vrei să te îndrăgostești,
Pentru că dragostea e capabilă să te facă să te simți ridicol, în cel mai frumos mod posibil. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu