Odine With Love

Odine With Love

joi, 20 aprilie 2017

~ Ești crezul meu sacru ~

~ Cu doar un simplu sărut mă seduci
Îmi pictezi pielea cu carmin obscen,
Mă confrunt cu vertijul de fiecare dată când mă atingi
Și simt cum aripile mi se ridică în gât.
Cu un simplu sărut de la tine
Îmi revoluționezi întreaga ființă,
Îmi rupi carnea și-o impregnezi cu tine,
Cu amprenta gurii tale.
Uită-te în ochii mei și o să vezi ce simt pentru tine,
Explorează-mi mintea și o să știi că tot ceea ce fac, fac pentru tine.
Uită-te în ochii mei și vei vedea că nu e nimic ascuns,
Sunt ca tine.... vezi?
Te iubesc ca și cum nu mai e loc de altceva,
Sufletele noastre se unesc în doar câteva secunde,
Eu mereu în căutare de tine, tu mereu în căutare de mine,
Ne consumăm unul pe altul,
Ne rupem bucăți de piele și le umplem cu săruturi.
Te simt cum îți ceri dreptul în interiorul inimii mele,
Îmi acaparezi inima și-mi creezi șocuri în respirație,
Variezi în sistole sau diastole,
În totul meu ești tu, tu, tu...
Debordezi de dorință în tăcere,
Exact ca sângele care urcă și coboară,
Într-o liniște deplină, dar fără de care nu pot exista.
Ești religia mea, crezul meu sacru,
Devotamentul meu fierbinte
De parcă ai fi templul lui Dumnezeu,
În fața căruia îngenunchez
Și mă duci în împărăția ta, în imensitatea universului,
Acolo unde eu sunt Afrodita vieții tale, carne din carnea ta
Suflet al sufletului tău. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu