Odine With Love

Odine With Love

marți, 21 februarie 2017

~ Zbor... tocmai pentru că brațele tale sunt aripi ~

~ Tu... deții fiecare moment din viața mea,
Ești lumina din întuneric, ghidul viselor mele,
Căpitanul de la cârma sufletului meu
Și ”te iubesc”, tocmai pentru că ”pot”.
Știu că războiul nu e ușor și că lupta va fi grea,
Dar ce contează, atunci când știu că ești lângă mine să câștig?
Când mă ții în brațe, toți ghețarii din ființa mea se topesc,
Ești primăvara mea, tocmai că ești primăvară în orice anotimp.
Inima mea zboară, iar aripile mele duc la tine,
Lasă trupurile noastre să se catapulteze împreunate spre cer
Dezbracă-mă ușor și vei simți cum pielea mea te cheamă
Căci tu ești totul, ești secretul meu și plăcerea mea vinovată.
Focul din inima mea arde...
Pentru că ai știut să-l înlocuiești cu scânteia care strălucea slab,
M-ai  învățat să privesc viața cu un curcubeu agățat în păr
Și mi-ai brodat săruturi pe obraji și acum au culoarea fericirii.
Dacă o să zbor, va fi pentru că tu mi-ai dat aripi să cred ca pot,
Încredere să lupt cu tine, pentru tine
Și că tu ești cea mai bună armă a mea cu care pot lupta.
Ți-ai făcut cuib în sufletul meu
Și nu am nevoie de stelele de pe cer, sau Luna,
Bunurile mele cele mai de preț, sunt ”TU”,
Am exact ceea ce îmi trebuie pentru a zbura,
Și zbor... tocmai pentru că brațele tale sunt aripi. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu