Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 8 februarie 2017

~ Sunt infectată cu tine și mă infectezi cu iubire ~

~ Mirosul tău parcă e amestecat cu valurile
Și fiecare picătură se așează pe trupul meu,
Se amestecă împreună cu aerul tău, și-l mestec
Și-l sărut savurând mixtul din gura mea.
Mi-ai dat peste cap stelele,
Aproape de tine totul se readuce la tăcere,
Mi-ai câștigat toate impulsurile și simțurile
Și mă ghemuiesc în vocea ta, oarbă,
Îm prezența bătăilor de inimi.
Nu cânt la vreun instrument, dar sunt un cântec
Asta pentru că îmi împingi nebunia până la infarct
Și inima cântă altfel, pentru că nimeni nu o aude, decât tu.
Mi-ai hrănit și alimentat focul din mine,
Iar acum arzi și îmi adori cenușa.
Tu ești virusul care mă contaminează,
Rana care mă dezarmează,
Mă răstoarnă, mă dă peste cap, și-mi dă viață
Sunt infectată cu tine și mă infectezi cu iubire.
Nu vreau nici Luna, nici stelele, sau vreun Soare să-mi lumineze zilele,
Te am pe tine și e deajuns,
Nu sunt cea care îmbrățișează vreo poveste aparte,
Nu sunt impresionată de eroi din cărți sau filme
Și nici nu pretind a fi cineva atât de specială pentru cei din jur,
Nu mă aștept la vreun final fericit, nu, în nici un caz nu vreau asta,
Pentru simplu fapt că nu vreau un final. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu