Odine With Love

Odine With Love

luni, 2 ianuarie 2017

~ Vreau... pentru că îmi ești dator ~

~ Vreau,
Ca tot ceea ce ai promis,
Să ne imaginăm
Vreau,
Ca atingerea mâinilor tale,
Moi, blânde, dar ferme,
Să mă jefuiască de haine
Și să descopere în mine forme neștiute.
Vreau,
Ca gustul gurii tale intense,
Să-i fie sete de mine, de gustul gurii mele.
Vreau,
Ca brațele tale puternice,
Să mă facă să mă simt neajutorată și să fiu la mila ta.
Vreau,
Ca dorința ta să fie cu ochii asupra mea,
Gura ta lângă gura mea,
Mâinile tale în mâinile mele,
Eu lângă tine, tu lângă mine.
Vreau,
Să fii al meu în același mod în care eu sunt a ta,
Să fim lipiți, împletiți reciproc,
Vreau tot ceea ce mi-ai promis.
Vreau,
Să mă cuibăresc în brațele tale
Și să mă ții acolo strâns, să știu că ești lângă mine,
În timp ce mâinile tale mă dezmiardă
Și să adormim amândoi, într-o îmbrățișare,
Atât, nimic mai mult, sau mai puțin.
Vreau... pentru că...
Îmi ești dator cu un răsărit de Soare,
Îmi ești dator... să mă trezești, cu o cafea. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu