Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 7 ianuarie 2017

~ Dezbracă-te și hai să schimbăm rolurile! ~

~ Cuvintele tale sunt demonii ce trezesc Iadul din mine,
Mișcă toți fluturii din stomac,
Iar atunci când mă săruți, mă aprinzi,
Îmi sufli în păr, îmi respiri pe gât și mă topesc.
Păcatul meu îmi bântuie ființa, îmi mușcă din inimă,
Mă tentezi să păcătuiesc cu tine, îmi mângâi pielea cu atingeri,
Îmi otrăvești sângele în vene cu dorință
Și-mi crești temperatura până la a lua foc lângă tine,
Mă devorează căldura ta și mă rupe în două,
Dar în același timp îmi îmblânzești setea din mine și-mi răcorești ființa.
Nu știu dacă am fost scriși în stele, sau suntem două miracole ce se întâmplă,
Nu știu dacă ești farul, drumul sau destinul meu,
Știu doar că în brațele tale mă pierd în spațiu și timp dincolo de univers,
Că ești bătaia inimii care mă face să vibrez lent
Mă tachinezi, mă înnebunești, mă faci să nu mai am limite cu tine
Și vreau să mă ții strâns și tăcut, în somn, în fiecare moment al zilei.
Ține-mă în pasiunea asta arzătoare a sărutărilor tale,
Ține-mă în timp ce îți șoptesc cuvinte de iubire,
Ține-mă , pentru că lângă mine vei găsi adevărata libertate.
Nu trebuie să încerci să mă iubești până la a transcede la nebunie
Pentru că eminența sufletului meu te va elibera,
Tu trebuie să te dezbraci pentru mine,
Să mă înveți cu tot ceea ce se ascunde în interiorul tău,
Să-ți agăți pe umeraș timiditatea, temerile sau secretele,
Și să-ți lași trupul gol goluț, să te cunosc așa cum ești.
Așa vreau să mă seduci și să mă iubești,
Față în față, tu și eu,
Să schimbăm rolurile, tu cel care se lasă în mâinile mele,
Iar eu să fiu cea care conduce
Și amândoi...
Două trupuri goale, doi oameni care vor câștiga iubindu-se. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu