Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 12 noiembrie 2016

~ Leagă-mă de inima ta, sau dezleagă-mă ~

~ Nu te juca cu iubirea mea, căci nu sunt un joc,
Sunt o femeie care vrea să fie iubită și auzită,
Nu una care să fie uitată,
Nu port măști, iar ochii vorbesc pentru mine,
Savurez momentele lângă tine ca o aromă de viață,
Iubesc totul sau nimic și nu iubesc doar pe moment,
Am nevoie de îmbrățișări și de săruturi pe obraji,
Nu doar de nopți pline de pasiune,
Am nevoie de un prieten, nu numai de un partener,
Nu vreau o dragoste interzisă și de un pasager în viața mea,
Un om care veșnic trebuie să plece.
Am nevoie de clavicula ta pe care să o ating cu genele,
Am nevoie de o mușcătură pe buze, nu doar un sărut,
Trebuie să fie și liniște și nebunie,
Am nevoie de ceea ce ești în realitate, nu omul care îl controlezi mereu,
Am nevoie de tine, de pașii tăi rari și siguri,
De privirea ta care o arunci în treacăt, de gândurile și visurile tale.
Pentru mine dragostea e fluentă ca un râu,
A ta ca un foc, care invadează și profită de fiecare spațiu,
Ca o cursă, dar una de necontrolat
Și arzi sub piele ca un testament etern,
Un poem incomplet, care pare că nu se va termina vreodată,
A ta este ca un joc, ce știe să aprindă ușor, ca un întrerupător,
Armele tale sunt cuvinte sigure care neutralizează,
Ochii tăi sunt mâini care aprind fără atingere.
Nu sunt un joc care provoacă la contradicții,
Un vis de visat din care să te trezești mai apoi,
Nu sunt un cuvânt care se naște în tăcerea ta,
Numele care nu îl poți pronunța în auzul altora,
Dar care se pierde în mâinile tale,
Așa că leagă-mă de inima ta, sau dezleagă-mă de tine. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu