Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 10 septembrie 2016

~ Pentru tine am devenit o hoață ~

~ Sunt briza care leagănă aripi,
Sunt suspin în respirația ta,
Sunt mângâierea privirii tale profunde,
Sunt zâmbetul care îți învăluie sufletul,
Eu... sunt dorința care șoptește numele tău,
Eu... sunt orizontul visurilor tale.
Închid și deschid ochii continuu,
Pentru că trăiești în fiecare clipită din viața mea,
În fiecare cuvânt care îmi iese din gură,
În fiecare melodie care îmi mângâie sufletul,
În palmele mâinilor mele,
În fiecare cântec de leagăn al viselor mele.
În brațele tale este ca un vis senin,
Care zboară în vânt ca un fluture fără aripi,
Ești bătaia inimii mele care se aude tare și clar,
Vreau să te iubesc chiar dacă tu nu spui nimic.
O să mă introduc în mirosul corpului tău,
Când vei fi distras, voi aduce Luna în gândurile tale,
Voi pune mângâieri de buze pe pleoapele ochilor tăi,
Voi absoarbe aerul pe care îl respiri să te las fără suflare,
Îți voi invada inima, să te fac să te îndrăgostești de mine.
Off prinț al visurilor mele,
Pentru tine am devenit o hoață,
Voi aluneca în sentimentele tale,
În fiecare colț al inimii, să fur tot locul.
Adam-ul meu, pentru care inspir și expir,
Cel care îmi udă buzele cu otravă.
Te iubesc ca un fluture negru care prețuiește zborul,
În refugiul nostru secret... cerul,
Acolo unde te caut ca un semnal,
Ce mă face să uit trecutul care nu m-a lăsat să dorm în pace. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu