Odine With Love

Odine With Love

marți, 20 septembrie 2016

~ Mă influențează planetele ~

~ Sunt zile când mă simt ca Mercur,
Ca Apollo stea a dimineții și Hermes stea a serii
Atât de mică și de aproape de Soare,
Dar cu o nevoie imensă de căldură sufletească.

Sunt zile când mă simt ca Marte,
Puternică, energică, războinică și plină de acțiune,
Zile în care sentimentele crează eroziuni interioare,
Provocând furtuni și iubiri înflăcărate.

Sunt zile în care mă simt ca planeta Saturn,
Plină de răbdare, responsabilă, pusă la încercare dar care reușește,
Cea care poartă un inel ca simbol al angajamentului
Dar provocând în jurul meu un mare mister.

Sunt zile când în care mă trezesc ca Venus,
Strălucitoare, dar în care mă rotesc invers celor din jurul meu,
Zeiță a frumuseții și cea veșnic îndrăgostită, 
Născută din spuma valurilor, mă las purtată de pasiune.

Sunt zile când mă simt ca Uranus,
Liberă, originală, plină de surprize,
Cea care răstoarnă normalul lucrurilor,
Cu dorința de a mă reinventa, dar atât de rece ca gheața.

Sunt zile când gândesc ca planeta Neptun,
În căutarea idealului, îmi creez iluzii și primesc decepții,
Le simt ca niște vânturi puternice ce provoacă furtuni sufletești,
Lăsând în spate trecutul și așternând liniștea.

Dar sunt zile când am același magnetism ca al Pământului,
Iar în mine locuiesc milioane de emoții,
Trăiesc, respir, iubesc și am milă de orice ființă vie,
Mă bucur alergând prin ploaie și râd în razele calde ale Soarelui. ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu