Odine With Love

Odine With Love

luni, 15 august 2016

~ Sunt ”interzisă” în viața ta ~

~ Cum trebuie să te iubesc?
Intrând ca o felină,
Pe furiș în inima ta
Fără să-ți dezechilibrez viața.
Buzele îmi vor aluneca pe chipul tău
Și mă voi pierde în acest Iad,
În care eu devin un mix de senzații
Atunci când mă privești.
Ești febra ființei mele
Cea care mă domină necondiționat
Și pe care o vrei,
Dar sunt ”interzisă”,
Pentru că sunt pedeapsa ta,
Păcatul tău care îți dă speranță,
Pentru că orice îmbrățișare ce o dai, visezi la mine,
Buzele tale de simplu muritor și sărutul,
Nu e ceva spectaculos, dar pentru mine e suficient să pară etern.
Dacă ochii tăi ar fi o mare, tot m-aș arunca
Și nu mi-ar păsa că aș putea să mă înec.
Ce dacă m-aș îneca? Care ar fi problema?
Decât să trăiesc în dilemă și să trăiesc în Iadul de a nu te simți,
Mai bine mă sting cu tine iubindu-te.
Deși știu... sunt ”interzisă”,
Pentru că sunt aventura care vine să te ajute să visezi,
Sunt acel sărut care ți se dăruiește, fără comentarii,
Sunt acel nume care te duce spre alte culmi,
Sunt acea iubire pe care ești nevoit să o negi pentru a îți salva demnitatea
.... Sunt ”interzisă” în viața ta ... ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu