Odine With Love

Odine With Love

joi, 7 iulie 2016

~ Nu sunt o păcătoasă, nici o sfântă, sunt femeie ~

~ Îți simt degetele ce formează inele în părul meu,
De parcă ar executa niște mișcări de dans clasic
Și mă intoxică în cele mai calde și complete sentimente.
Simt magia, până în vârful degetelor, ca în balet,
Picioarele libere se rotesc precum firele de păr ale unui cal,
Într-un dansul sublim al libertății.
Legăturile se strâng în mângâieri care zâmbesc,
Iar noi suntem niște dansatori în pantofi bonți,
Într-o iubire care ne cântă și ne încântă în pasiune.
Ochii sunt în căutarea pielii care se încălzește,
Iar dragostea crește ca marea și îi inundă,
Mâinile caută celelalte mâini să atingă emoția,
Săruturile livrează vise, himere,
Că Paradisul chiar există, iar credința e în vise și pasiune.
Parcă Dumnezeu își pune semnătura pe drumul ăsta,
El fiind singurul capabil să creeze frumusețea unui duet,
În care unele inimi sunt balsam pentru alte inimi lovite.
Îmbrățișez un cer imaculat și plin de stele,
Iar printre aripile mele mă legăn și visez,
O excursie astrală cu un abis atârnat de buze.
Împărțim același cer, universul întreg și timpul,
Nu mai există frontiere, e o beție dependentă,
O aromă care încalcă sănătatea mea deranjându-mă mintal,
Invocând animalul din mine ce plânge de foame și dezlănțuie iadul.
Gura se bucură de momentul ăsta, chiar dacă i se oferă otravă
Și-mi vindeci rănile de foc cu foc, purificându-mă,
Un muritor de rând exorcizat de două mâini și flăcări,
Care mi-a disecat inima în două,
O jumătate a mea, iar cealaltă sclava pasiunii pentru tine.
În jarul de pe buzele tale mi se topește toată carnea,
Iar buzele mele se transformă într-un carmin de neșters,
Ador fiara din tine care îmi bântuie măruntaiele
Și mă agăț de revelația prezenței tale ce-mi cauzează carnaval în suflet.
Nu pot să stau calmă, în timp ce în interior focul își face de cap,
Deși știu că păcatul meu este binecuvântat de mâinile tale,
Inima mea bate violent și nu e nici un secret pentru tine,
Nu sunt o păcătoasă, nu sunt nici o sfântă, eu sunt femeie. ~

~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu