Odine With Love

Odine With Love

marți, 12 iulie 2016

~ Cu mintea în aer și picioarele pe pământ ~

~ Mă dizolv în bătăi de inimă,
Mă propag în lumi paralele,
Iar ecoul din mine se întoarce senin.
Sunt departe acum,
Zbor pe deasupra acoperișurilor de sticlă
Și cânt într-un strigăt tăcut melodia inimii.
Îți cânt ție în cerul meu cu stele împrăștiate în păr,
Deschid ochii și văd nopțile noastre ghidate de lumina lămpilor.
Acum poți vedea cerul, dar pe mine mă vezi?
Mă vezi cum sunt o dependentă de drogul numit ”tu”?
Cum zbor aeriană fără teamă că o să cad din nou?
Tu mă dezarmezi, mă protejezi, mă modifici,
Mă tachinezi, mă comprimi, mă pedepsești,
Iar momentul care îl trăiesc e o altă realitate.
Arată-mi harta rutieră a pielii mele sub degetele tale,
Fiecare linie sensibilă la atingerea ta,
Fiecare călătorie, care e un pas ascuns spre fericire!
Nu există vopsea sau culoare care să o coloreze,
Numai gustul tău, dulce și amar
Și pielea mea care nu a trăit niciodată așa.
Mă uit în ochii tăi și mă simt exact prada ce urmează a fi devorată
Și culmea, intru în vizorul vânătorului din tine, fără să-mi pese.
Tu vii la mine întotdeauna rătăcitor în toiul nopții
Și aprinzi demonii adormiți din mine,
Iar singura cale de a scăpa de abis, este să uit de el.
Sunt cu mintea în aer și picioarele pe pământ,
Dumnezeul meu mă abandonează în brațele tale
Și eu devin o lumină care se ridică cu fiecare particulă,
Într-o călătorie astrală, unde gravitația nu există.
Sunt o pasăre acum... liberă, dar cu aripile înfășurate,
Iar toate penele au fost pierdute în cuștile în care am fost închisă.
Mă confrunt cu dezlănțuirea celeilalte personalități din mine,
Femeia liberă din mine mă aruncă în Iad folosind flăcările,
Iar cealaltă visătoare, care zboară după dragoste în Rai.
Când înțelegi că este iubire, ești deja dependent,
Iar cutia Pandorei se deschide într-un mod nebunesc.
Mă pedepsești torturându-mă în moduri inimaginabile,
Provocând emoții și senzații uriașe, perforând pielea până la oase
Eu nu mai visez, trăiesc fără bariere,
Prin tine vreau să mă cunosc pe mine, dând de tine.
Suntem complicea și complicatul, predați total,
În furtuna mării calme, iar dacă nu pot trăi cu tine,
Măcar lasă-mă să visez zburând! ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu