Odine With Love

Odine With Love

vineri, 10 iunie 2016

~ Vreau să simt o iubire sferică ~

~ Vreau să simt o iubire sferică,
Cu un sentiment rotund,
Să nu-mi fie teamă că mă vor răni marginile.
Vreau o dragoste nebună, lunatică ...
Să fie mai mult decât întuneric,
Mai mult decât să îmi înghețe aripile,
Mai mult decât să simt că se sting stelele.
O iubire care este mereu acolo... și strălucește,
Să nu mă înece în timpul nopții,
Atunci când îmi este dor.
Dacă nu îmi poți dărui asta, du-te,
Cât încă nu este prea târziu pentru a merge spre un vis nebun,
Să mă sperii singură, atunci când o să simt ecoul inimii care bate în mine.
Nu pot aștepta să aud, cât încă mai am timp,
Să intru în adâncul sufletului meu și să mă găsesc,
Să îl apuc de mână și să îl duc mai departe,
Ori de câte ori neliniștea și incertitudinea îndrăznesc să-l apese.
Vino și spune, sau du-te și nu mai spune nimic
Și voi prefera să închid ochii și sertarele inimii,
Să număr până la zece și să zâmbesc
Să păstrez ceea ce a fost frumos cu iubire,
Pentru atunci când o să simt că mă voi prăbuși. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu