Odine With Love

Odine With Love

vineri, 13 mai 2016

~ Viața va închide uși, dar Dumnezeu întotdeauna va deschide ferestre ~

~ Doamne, astăzi am venit să te rog să rămâi alături de mine,
Dar și să îți mulțumesc pentru oamenii puțini, dar buni care au rămas alături de mine.
Izbăvește - mă de cei care au venit în viața mea să ajute la căderea mea,
Căci deși am căzut, am învățat să devin chiar mai puternică.
Femeia din mine îți spune acum,
Izbăvește mă, Doamne, de tot ceea ce mă golește de iubire,
Tot ce mă ține departe de zbor, zâmbet și vis.
Am înțeles că există oameni răi și că nu contează cât de mult îmi pasă,
Lor pur și simplu nu le pasă, căci nu pot iubi. 
Poate părea un clișeu, dar acest lucru este un mare adevăr. 
Știu că încă mai întâlnesc niște pietre în calea mea,
Dar nu le mai permit să mă păcălească.
Voi face în continuare greșeli cu siguranță,
Însă îmi doresc să mă îndrept, deși știu că unii dintre oamenii pe care îi iubesc mă vor mai răni.
Tocmai de asta, eu îți cer harul iertării
Și nu mă lăsa, să insist asupra a ceea ce îmi face rău și mă duce departe de tine. 
Îți cer și te rog să mă eliberezi de orice lipsă de iubire,
Și dă-mi Doamne orice rău, dar fii alături de mine,
Căci atunci orice rău deși va părea greu de dus, va fi posibil.

       Viața poate va închide uși, dar Dumnezeu întotdeauna va deschide ferestre pentru tine, care duc la locuri mult mai frumoase decât cele pe care într-o zi le-ai visat. Dar, nu te aștepta ca el să transforme totul în jurul tău și să te mângâie, când el așteaptă de la tine să te schimbi, nu să rămâi la fel, căci atunci Dumnezeu va acționa pentru tine la rândul său, în favoarea ta.
       Înainte de a cere, "Doamne, fă să se întâmple acest lucru pentru mine", amintește-ți că Dumnezeu știe ce face. Știe de ce ia asta, știe ce aduce. Nimic în planurile Lui nu sunt în zadar, ceea ce ție nu ți se pare o binecuvântare, este de fapt o lecție. Așa că trebuie să ai încredere, să aștepți ca Dumnezeu să pună mâinile, căci acolo unde el atinge, nu există nici o urmă de răutate. ~
~ Odine ~

2 comentarii:

  1. iti multumesc om bun , drag si frumos! esti o binecuvantare! am sa tot postez din gandurile tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc mult <3. Binecuvântați suntem cu toții, cei care simțim fiecare fior al vieții :).

    RăspundețiȘtergere