Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 25 mai 2016

~ Du-te cu dragoste ~

~ Încă îți mai simt mirosul în minte
Și îl simt de atâtea ori pe zi,
Dar mereu îmi șoptesc mie, ”du-te cu dragoste”,
Du-te și prețuiește puținul de căldură umană care ți se oferă.
Amintirea corpului tău, buzele pe fruntea mea au rămas inerte,
Și îmi cer să păstrez un zâmbet în colțul gurii,
Iar percepția este ceea ce contează, nu ceea ce nu ai fost tu.
Încă țin toate mesajele intacte în telefon,
Vocea ta în mintea mea, tot.
A fost totul, mai puțin tu, mai puțin eu, nu sunt sigură.
Tăcerea câteodată îmi aduce mai mult dor,
Dar am destulă mândrie, încât să cert dorul că vine neinvitat.
Dragostea uneori este ca un accident de mașină,
Două corpuri se ciocnesc și ceea ce determină intensitatea,
Este viteza și forța cu care se lovesc cele două.
Unul dintre cei doi va lovi mai tare, iar celălalt va rămâne rănit,
Cam asta este pe scurt, prezentarea generală a situației.
În durerea noastră, oricare dintre cel rănit, îl va blama pe celălalt,
Pentru că l-a respins, sau pus pe respins, când el l-a pus pe piedestal.
A iubi pe cineva care te iubește, uneori poate fi un blestem, decât un dar.
Nu există o metodă de a spune la revedere, atunci când ai în inimă iubire,
Dar încet încet, te convingi că atunci când iubești, lași omul ăla să plece,
Să plece să aleagă ceea ce crede el că e bine pentru el,
Chiar dacă tu știi, că ceea ce alege numai bine nu este,
Dar alegerea îi aparține.
Tu treci prin mine și pretinde că nu exist,
Nu ești bunul meu și nu îmi aparții,
Așa cum nici eu nu îți aparțin ție și nu aparțin nimănui.
Ești un om dificil, dar nici nu am zis că mi-aș dori pe cineva ușor de iubit,
Asta e și provocarea, să faci pentru celălalt, ceea ce vrei să faci pentru tine,
Să cobori de pe deal cu piciorul pe frână, altfel te duci în gol,
Să simți că ești blocat în deșertul Sahara, fără apă.
Și poate că te-ai întrebat nu numai o dată de ce am rămas,
De ce am rămas alături de tine, când toate celelalte au plecat?
De ce, când am știut că ești atipic și un om complicat, cu o viață complicată?
Pentru că îmi place să sufăr.
Mint....... am rămas.... pentru că te iubesc.
Dacă pleci, ”du-te cu dragoste”, dacă te întorci, tot cu dragoste vino! ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu