Odine With Love

Odine With Love

marți, 3 mai 2016

~ Depinde de tine cine vrei să fii ~

~ Tu și cu mine avem ceva diferit.
Suntem departe de a fi un clișeu.
Povestea noastră nu are nici un Făt-Frumos
Și nici o prințesă care să fie salvată,
Ea nu începe cu a fost o dată și nici nu se termină ca un basm.
Marea magie a fost întotdeauna asta:
Că eu am fost fi stânca și tu apa,
Ai plecat, te-ai întors, ai lovit, iar ai plecat.
Tu și cu mine suntem diferiți,
Întotdeauna mă întreb în după-amiaza târziu:
"Cum să mă pot bucura de calm dacă tu ești furtuna? "
Încerc să ies din viața ta și să caut o nouă destinație.
Dar, cred că în felul următor:
"Un trandafir nu trăiește fără spinii săi ",
Așa că renunț.
La urma urmelor, două șosete diferite, fac, de asemenea, o pereche.
Tu și cu mine avem ceva diferit,
Nu știu exact ce este mai dulce, sunetul vocii tale sau magia atingerii mele.
Tu și cu mine avem ceva diferit.
Ai văzut ceva în mine ce nimeni altcineva nu poate vedea
Și asta pentru că nu am permis eu să vadă,
Căci n-am lăsat nici o îndoială în aer.
Uneori cădem și, alteori zburăm,
Iar iubirea este, acolo unde este inima,
Iar eu pot să te iubesc,
Dar pot să o fac, numai dacă îmi permiți să o fac.
Sunt momente în care aș dori să se întoarcă timpul
Să revin la trecut și să șterg tot ceea ce a mers prost,
Dar am sentimentul că, dacă aș fi făcut asta,
Lucrurile bune, ar dispărea și ele și toată perioada asta.
Fiecare poveste are trei părți.
Început, mijloc și un sfârșit.
Și toate aceste părți sunt marcate de momente de impact
Care determină cine suntem de fapt cu adevărat,
Doi oameni complet diferiți, dar atât de asemănători.
Dragostea nu e un clișeu și nici nu poți spune că nu știi ce vrei,
Sau să te oprești din a te implica mai mult,
Pentru că oricine poate fi un ticălos, dar puțini pot fi bărbați cu adevărat,
Acum depinde de tine cine vrei să fii. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu