Odine With Love

Odine With Love

vineri, 22 aprilie 2016

~ Invitație la lectură ~

       ~ De mică mi-a plăcut să citesc și îmi aduc aminte, cum bunica mi-a construit un scăunel de scânduri în copacul în care mă refugiam să citesc cărțile de povești, pe care le împrumutam de la biblioteca din oraș. Și acum la fel, cum prind o carte în mâini cum o devorez.
       În zilele ploioase de primăvară, ce poate fi mai plăcut decât o cană de cafea fierbinte cu lapte și un strop de scorțișoară și o carte de calitate. Amândouă sunt menite să îți ducă gândurile departe de rutina și de vremea cu accente bacoviene. Am primit zilele acestea o invitație la lectură de la iuppy.ro, cea mai prietenoasă librărie online pe care am descoperit-o până acum pe netul românesc: am ales produsul, am plasat comanda și a doua zi curierul mi-a făcut o surpriză plăcută, era chiar comanda mea! Am plătit, am deschis cu nerăbdare coletul și am găsit înăuntru mica mea comoară spirituală pentru următoarele zile tihnite: Călător prin Europa de la Humanitas, care este un jurnal de călătorie inedit, al lui Giuseppe Tomasi di Lampedusa, care timp de cinci ani a vizitat mai multe capitale ale Europei, dar adevărata călătorie, se petrece defapt prin literatură.
       Și pentru că nu m-am gândit doar la mine, m-am hotărât să îi fac un cadou de suflet prietenei mele, a cărei zile de naștere se apropie și care își dorește un copil: Metoda de naștere prin yoga. Nu m-am gândit niciodată că yoga poate fi aplicată și aici! În plus, am primit și 25% reducere, dar nu-i spuneți asta prietenei mele :). Aici puteți găsi o vastă colecție de cărți pentru suflet si trup.
      Vă doresc să vă îmbogățiți și spiritual și sufletește, să călătoriți cu mintea acolo unde poate nu aveți ocazia să o faceți. Cartea a fost și va rămâne adevărata educație și îmbogățire a personalității, nu televizorul, pe care din păcate mulți îl iau drept principala sursă de educație. Așa cum spunea Groucho Marx ”Găsesc televiziunea foarte educativă. De fiecare dată când cineva deschide televizorul, mă duc în camera cealaltă și citesc o carte”. Asta vă doresc și vouă, să uitați măcar pentru o oră pe zi de telecomanda televizorului și să vă cufundați în lumea magică a cărților. Iubiți cartea căci o carte bună, e o invitație la viață, la visare, la iubire. Asta este adevărata bogăție a unui om, să-și deschidă aripile imaginației și să zboare, așa cum paginile unei cărți zboară atunci când este citită. Nu uitați să iubiți și să vă lăsați iubiți! ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu