Odine With Love

Odine With Love

luni, 11 aprilie 2016

~ Hrănește-mi fluturii așa cum numai tu o știi ~

~ Ești imaginea mea din oglindă,
Pieptul meu plin de fluturi,
Cei ce bat în jurul inimii mele gâdilate.
Ești recompensa pe care mi-a dat-o viața,
Ca niște flori în ploaie împrăștiate în păr
Reflexia Soarelui pe pământ pentru mine,
Menit să scoată feminitatea păstrată în sfințenie.
Sunt scăldată în fiecare picătură de rouă,
Ce mă hrănește să nu mi se usuce,
Fiecare celulă a pielii mele de culoarea buzelor tale.
Ești torentul de dragoste și pasiune,
Ploaia proaspătă de dimineața,
Care-mi reîmprospătează ființa crăpată de iubire,
Prin care ies flori și fluturi.
Te-ai imprimat în mintea mea cu ochi de iarbă ,
Ce mă fac să-mi pierd controlul și să vreau să te simt desculță,
Să mă cufund goală în imagini de ireal,
Să brodez norii în inorogi albi ce aleargă liberi
Și să văd îngeri împodobiți în specii de flori cu miros de mir.
Sunt a ta, în toate modurile explicite, trup, suflet și inimă,
Căci corpul meu vorbește cu corpul tău, cu sufletul tău,
Dialogul dintre inimi este o înțelegere fără cuvinte,
Ca un război fără arme.
Pentru tine nu există drumuri impracticabile pe pielea mea,
Căci pielea ta pe pielea mea e un sentiment unic,
Cea mai scumpă și frumoasă rochie ce mă îmbracă
Iar iubirea ta e singura iubire de care am nevoie.
Hrănește-mi fluturii din mine așa cum numai tu o știi
Și vor zbura până sus la ceruri și se vor transforma în stele. ~
~ Odine ~

2 comentarii:

  1. Superb poem! Plin de atâtea trairi, de atâtea sentimente! Mulțumesc pentru clipele de relaxare, pe care le trăim, citind scrierile tale. O seară plină de iubire și inspirație!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc și eu :). Pentru mine e cea mai mare împlinire să știu că ajung la inimi :*.

      Ștergere