Odine With Love

Odine With Love

vineri, 25 martie 2016

~ Pe piele, sub piele ~

~ Dragostea este atunci când ne atingem sufletul unul altuia,
Când ne simțim prezența de la kilometri distanță.
Dragostea este când îți savurez numele
Și știu că toate căile m-au dus la tine, în brațele tale,
Când în vocea ta recunosc toate sinonimele iubirii
Când toate gândurile mele sunt vise interzise cu ochii deschiși,
Dar de care e imposibil să scap, căci tu ești în ele.
Pielea ta pe trupul meu este un sentiment unic ... 
Acel sentiment care mă face să mă simt completă...
Bucata de carne care lipsea din corpul meu,
Pielea ta pe pielea mea e cea mai frumoasă rochie de seară.
Îți propun o excursie pentru a naște o poem,
Un tur prin locurile vaste din mintea mea,
Chiar dacă subiectul trup nu va lipsi din context,
O călătorie despre cum ar arăta pielea la asfințit,
Mirosind a mare, a valuri, transparentă, sensibilă,
Despre cum ar arăta pielea în timp ce ar visa
Sau ar respira prin toți porii.
Pe pielea mea păstrez comoara care-mi dă zâmbetul,
Sub pielea mea trăiesc amintiri ascunse ca sub o perdea de ploaie,
Dar care rodesc cu fructe de iubire.
Pe piele am un altar construit exclusiv pentru tine,
Cu esență de fericire și iasomie albă.
Sub piele ascund dragostea mea pentru tine,
Ca tu să nu auzi niciodată întunericul plângând de singurătate.
Pe piele am experimentat bucuria și tristețea,
Sub pielea mea mor atunci când îți simt lipsa,
Căci urmele tale pe pielea mea sunt urme pe suflet,
Urme ale trecerii tale prin inima mea,
Ale unei magii care transportă emoție până în vârful degetelor,
Și care face să răsară rouă de lacrimi în ochi,
Proprietarul inspirației mele și al muzicii mele interioare. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu