Odine With Love

Odine With Love

luni, 7 martie 2016

~ Îți văd corpul ca o extensie a mea ~

~ Întotdeauna ai intrat pe ușa gândului meu, fără a bate
Și ai pus stăpânire pe ideile mele, fără a face paradă
Și dincolo de imensitatea asta care este ca o mare,
Absența ta, mă face să trăiască dar să și sufăr în același timp.
Devii imaginea permanentă pe retină,
Fixă, de neșters și imuabilă,
Tu, peisajul tot mai clar, soarta mea,
Integrală, reală, palpabilă.
E un dor de tine care-mi lăsa sufletul în bucăți
Îmi transformă viața în pene și deziluzii
Mă obosește, dar mă lasă să trăiesc,
Așteptând, să-mi invadezi ființa cu îmbrățișări.
Îți văd corpul ca o extensie a mea,
Ca și cum am fi unul,
Ca și cum tu, ai fi plaja mea secretă,
Acolo unde nisipul are podea,
Iar mângâierile tale și gesturile de iubire,
Sunt bucăți de pace care se adună în mine.
Corpul tău este vasul dorințelor mele, 
Pe care-mi doresc și visez să navighez, 
În marea aspră a pasiunilor nebune. 
Mirosul tău este ca o lumină,
Farul din portul final al corpului meu, 
Acolo unde visez să-mi ancorez poezia.
Sunt în posesia ta, prinsă în cătușele seducției tale
Și uneori te iubesc în tăcere,
Iar dragostea pentru tine este ca o boală contagioasă
Care nu ca dispare niciodată
Și asta mă consumă și mă flagelează ca o ciumă.
Mă gândesc la tine tot timpul, iar timpul este infinit,
Așa că mă gândesc la tine într-o formă infinită,
Ca un act continuu al vieții mele
O dorință continuă, care-mi corodează mintea.
Corpul ăsta este al tău, este locuința ta
Și va fi mereu al tău,
Pentru că ziua, îmi ești Soarele care mă încălzește,
Iar noaptea îmi ești Luna, care-mi veghează visele. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu