Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 16 martie 2016

~ Hai să gătim împreună ~

~ Bună iubitule,
Bine ai venit acasă.
Mie foame, hai să gătim împreună, vrei?
O mâncare făcută din dragoste,
Presărată cu sare atât cât e nevoie
Să hrănim foamea din noi,
Să o condimentăm exact cât trebuie
Să avem poftă să mâncăm fără să ne săturăm vreodată,
Acră cât să nu se strice niciodată
Și picantă pentru a ne gâdila papilele gustative.
La desert, hai să facem o salată din căpșuni și fructele pasiunii,
Suculentă cât să potolim setea de iubire.
Să ne așezăm la masă, față în față,
Să gustăm din mâncare privindu-ne în ochi.
Să luăm fiecare ingredient și să îl savurăm pe îndelete,
Să-l mestecăm și să îi simțim toate calitățile,
Căci așa ne va sătura trupul înfometat de iubire.
Nu prea grăbit, căci nu am mai putea simți decât o saturație rapidă,
Și nu ne-am mai bucura de tot amestecul de arome și gusturi,
Dar nici prea încet căci s-ar răci și atunci gustul nu ar mai fi același.
La final hai să ne îndulcim cu salata de fructe,
După ce au fost lăsate să își îmbine aromele împreună,
Să-și lase parfumul și zeama unul altuia,
Exact ca două buze care se sărută perfect.
Acum ne-am potolit nevoia trupului,
Hai să ne odihnim sufletele unul lângă altul,
Să bem un ceai din arome afrodiziace
Și să ne vorbim câte-n lună și în stele.
Îmi place când îmi odihnesc capul pe pieptul tău,
Ritmul inimii tale îmi dă pace,
Te simt mai aproape decât ești pentru că se îmbină perfect cu ritmul inimii mele
Și asta îmi face genele să râdă
Și să se își dorească să se sărute împreună,
Ducându-mă lin în lumea viselor.

Bună dimineața iubitule...
Hai să ne bem cafeaua împreună
Căci toate poveștile de dragoste încep dimineața cu o cafea.
Avem în față o zi lungă, în care o să îmi fie dor de tine,
Dar voi sta cu gândul toată ziua la clipa în care vei veni acasă,
Să gătim împreună. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu