Odine With Love

Odine With Love

luni, 14 martie 2016

~ Dincolo de trup și piele, dincolo de visare și cer ~

~ Dă mai încet dragostea mea,
Căci se aude de departe.
Dacă ai putea să vezi zâmbetul meu,
Cum îmi strălucesc ochii și îmi bate inima
Atunci cânt te simt aproape, în interiorul meu...
Timpul meu poetic pentru tine este unic,
Ești fraza preferată și rugăciunea mea de zi cu zi,
Ești subiectul și predicatul, numele și pronumele,
Adjectivul, punctul, pauza... toată povestea.
Eu sunt mai mult decât scriu, mai puțin decât se așteaptă alții,
Sunt un sentiment uman în care trăiește poezia,
Iar tu, ți-ai marcat numele pe pielea mea ca pe o pânză,
În adâncimile sufletului meu cu cerneală de neșters.
Pielea mea cerșește vârful degetelor tale,
Pune-mă în mâinile tale și voi înflori numaidecât
Așa cum nu a făcut-o nimeni, niciodată.
Ochii mei sunt plini de tine, suspinele mele, pielea mea,
Sentimentele, sufletul, toate sunt pline de tine,
Pentru că tu ești... respirația mea... viața.
Sunt în mâinile tale într-o altă dimensiune,
Unde nu există nici spațiu, nici timp,
Unde îmi desfac aripile fără teamă
Și-mi dau drumul la zbor.
Mă predau prin căldura versurilor mele,
În focul sărutărilor tale, a otrăvii de pe buzele tale,
A mângâierilor, a nebuniei în care bâjbâi,
Într-o formă de lut virgin, pe care-l modelezi după cum vrei tu,
Într-o coală albă, pe care ai de scris, iubire.
Mătasea versurilor leagă impulsul de a rupe limitele dorinței
Și de a aparține celui care mă învață sensul de a depinde de el,
De a fi în proprietatea lui, în posesia lui, dincolo de secrete,
Dincolo de trup și piele, dincolo de visare și cer. ~
~ Odine ~

4 comentarii:

  1. Foarte frumos, tinerețea și nevoia de dragoste își spune cuvântul:) Probabil iubitul tău e tot poet, ce poate fi mai frumos când e așa! Felicitări, Odine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc :). Cred că în adâncul sufletului, cu toții suntem poeți sau muze :). Unul poate scrie cu penelul, celălalt scrie cu mângâieri.

      Ștergere
  2. Ce bine ar fi ca odata cu timpul sa nu-ti schimbi parerea. De regula acest dusman, numit timp, dilueaza sentimente, stari si emotii. Probabil tocmai pentru a te convinge pe tine, pe mine, pe noi, de un singur lucru: oare acesta sa fie destinul meu, jumatatea rupta candva din mine? Mai trec, cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate trec, dar vin altele :). Sentimentele se schimbă între ele, își predau ștafeta. Dacă la 20 de ani pasiunea e îmbinată cu dragostea, cu trecerea timpului ele devin mai profunde, iar pasiunea mai scade în intensitate. Cumva balanța ajunge la mijloc, însă rămâne pasiunea sufletului, cea care nu o stinge timpul.
      Destinul numai Dumnezeu îl știe, noi poate suntem datori să ne trăim iubirea așa cum o simțim și să o exprimăm prin toți porii :).

      Ștergere