Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 24 februarie 2016

~ Puterea ta ~

~ Ai o putere atât de ciudată,
Să mă faci să mă simt în cer  sau în sărăcie absolută,  
Într-o plăcere supremă  sau într-un vid plin de sentimente, 
Cu un singur cuvânt să mă simt fericită sau scursă de tăcerea ta.
Învii atunci când te văd și mor în fiecare minut când nu se întâmplă asta.
Nu știu cum ai puterea asta de a mă afecta așa
Și nu am justificare pentru nebunia de dragoste care mă devorează.
Repet cuvinte cu care să te combat,
Dar rămân cu o declarație fără noimă atunci când o fac.
Sunt în cele din urmă o reflecție
Care degajă mii de vise și temeri
Și mărturisesc că dragostea este sculptată în fiecare linie a sufletului meu
Ce așteaptă nerăbdătoare să fie citită și auzită.
Când sunt în brațele tale toți demonii din mine,
Se transformă în îngeri tăcuți,
Dar când există doar tăcere devin niște strigăte puternice
Și mușcă din mine fără milă.
Nu pot înțelege cum un singur cuvânt,
Un singur gest, un singur minut din timpul tău,
Pe mine mă întoarce pe dos luni întregi.
Toate clipele alea se repetă în mintea mea,
Tot aerul ăla care miroase a tine mă droghează,
Iar lipsa ta e un sevraj continuu.
Încerc și încerc să mă opun
Și ești o provocare pentru voința mea,
Pe care o construiesc, iar tu mi-o dărâmi
Căci puterea care o ai asupra mea e mai puternică,
Decât toate zidurile pe care le construiesc împotriva ta,
Căci eu le ridic și tot eu le dărâm la comanda ta.
Mă posezi și rup din mine,
Ești ceva de neconceput, dar nu pot găsi cale să lupt împotriva ta,
Împotriva puterii tale de a îmi poseda sufletul și inima,
Ca o boală fără leac, dar fără de care nu îmi permit să trăiesc. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu