Odine With Love

Odine With Love

luni, 29 februarie 2016

~ Primăvara naște dorințe cu flori de cireș ~

~ Sunt un ghețar care mă topesc,
Căci ești primăvara centrului meu,
Eu sunt o stea dintr-un fulg de zăpadă,
Tu un mărțișor sub formă de flacără.
Când totul îngheață în mine,
Tu apari ca un Soare primăvara
Și dezgheți tot... tot în mine.
Până și bătăile inimii nu mai sunt aceleași
Și în interiorul meu transformi florile de gheață,
În flori care ard, ca un vulcan
Și totul devine o grădină plină de parfum, de iubire.
Totul e ciclic, se repetă de fiecare dată când revii,
Atunci iarna din mine se duce,
Iar fluturii din stomac învie și înnebunesc după zbor,
Au nevoie de degetele tale să-i ghideze peste tot pe trup,
De săruturile tale să le facă curcubeu spre cer.
Toate sunt ca niște lovituri de bici pentru porii mei,
Ce încep să emane polen prin petalele florilor din mine,
Carnea mea devine un delir îmbătată de parfum
Iar epiderma răspândește particule luminoase
Ce conversează cu stelele de primăvară în mintea iernii mele.
Hai primăvară! Vino și învie-mi simțurile adormite de frig de iubire,
Umple-mi colțurile minții întunecate cu Soare,
Acoperă-mi rănile de ger cu petale de flori și vindecă-le,
Întoarce-mă și trezește-mă la viață,
Cu respirația ta care adie tandru pe piele
Și naște în mine dorințe cu flori de cireș.
Vino, căci iarna din mine are nevoie să se topească din iubire
Și primăvara din tine, are nevoie de iarnă să-și exprime pasiunea. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu