Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 6 ianuarie 2016

~ Te vei tăia în buzele mele ~

~ NU  a devenit cuvântul meu preferat,
Eu NU sunt cea pe care o cauți
NU sunt și NU vreau să fiu,
NU vreau să mai vorbesc,
NU mai răspund la telefon,
NU mai vreau nimic cu tine.
Încă NU pot spune de ce,
Pentru că NU mai am timp pentru rană,
NU te urăsc,
Dar NU mai vreau să îmi prelungesc durerea,
NU mai vreau să fiu mințită,
NU vreau să mai aud ”te iubesc”,
NU mai vreau să plâng,
NU mai vreau insomnii și vise deșarte,
NU mai vreau să te respir prin toți porii.
NU mai sunt dependentă de tine,
NU mă doare nimic și NU-mi mai pasă,
NU ești bărbatul de care am nevoie,
NU îmi mai este dor de tine,
NU vreau să ne mai iubim
Pentru că NU te mai iubesc,
Dar NU, NU spun adevărul.
NU mă mai căuta niciodată
Eu NU mai fac parte din viața ta,
NU mai vreau să păstrez amintiri cu tine,
Eu NU sunt cea pe care o vrei,
NU mai vreau să fiu în compania ta
Și NU mai vreau să te scriu.
NU sunt cea mai potrivită femeie pentru tine,
Dar te-aș fi iubit cu tot sufletul.
Săruturile mele sunt acum ca de porțelan,
Iar dacă te apropii prea vehement,
Vei avea riscul de a te tăia în buzele mele. ~
 ~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu