Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 13 ianuarie 2016

~ Proprietar ~

~ Pielea, sufletul, inima ... cu sânge și cu vene, 
Cu mâinile, picioarele mele și cu fiecare pas,
Cu ochii mei și respirația mea, 
Cu vocea mea, versurile și poezia mea ...
Cu toate astea, eu ... te iubesc. 
Te iubesc, pentru mine. 
În fiecare dimineață și în fiecare seară, 
Ca briza care mângâie dimineața, 
Ca zâmbetul unui copil, 
Ploaia ... și mirosul ce îl lasă în urma sa, 
Ca muzica ce ajunge la suflet. 
Și cu toată ființa mea voi picta o lună
În nopțile înnorate pentru a lumina întunericul,
Voi merge alături de tine și-ți voi da mâna mea,
Chiar mai mult, sufletul meu.
Inima mea bate în ritmul bătăilor inimii tale,
Indiferent dacă ești departe sau aproape,
La un pas de mine sau la o mie de kilometri distanță,
Nici măcar marea nesfârșită nu mă poate separa de tine,
Ești proprietarul existenței mele,
Te văd ... te simt ... te am...
Până dincolo de moarte,
Dincolo de ea ne vom întâlni în cer,
Și vom fi cele mai strălucitoare stele, pentru totdeauna. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu