Odine With Love

Odine With Love

duminică, 10 ianuarie 2016

~ Nu trasforma în ură, ceea ce odată a fost dragoste ~

~ Sincer, nu știu cum să încep textul ăsta
Și mărturisesc că este dificil să-ți scriu, dar este necesar.
Te-aș ruga să nu transformi dragostea,
Grija sau orice alt sentiment frumos într-unul de furie, supărare sau ceva similar.
Totul e stabilit. Ne urmăm viețile și ne raportăm la alții.
Viața merge mai departe și nu doar pentru tine,
Așa că fii sigur că nu voi mai sta să te aștept la infinit,
În timp ce tu îți trăiești viața și apoi,
Dacă o să ai chef, să te întorci la mine.
Nu voi iubi niciodată pe nimeni așa cum te-am iubit pe tine,
Dar cu siguranță voi avea o afecțiune extrem de mare,
Și nu pentru că nu va fi iubirea menită,
Ci pentru că voi avea grijă să cultiv ceva minunat,
În nici un caz nu va fi o iubire care face rău precum a fost iubirea pentru tine,
Așa că te rog nici tu să nu cauți o alta așa cum am fost eu.
Vom respecta împreună ceea ce s-a întâmplat,
Iar dacă ai ceva să îmi spui, vreau să o faci și să fii sincer,
Însă nu mai există așteptare.
Dacă nimic nu mai funcționează între noi,
Îți doresc să întâlnești o poveste de dragoste frumoasă,
Mai frumoasă decât am trăit-o noi doi,
Așa cum și eu îmi doresc o poveste de dragoste,
Plină de pasiune și sentimente sincere.
Nu vreau ca o poveste de iubire, care în ochii mei,
A fost ceva atât de frumos, sincer și nevinovat,
Să se transforme într-un sentiment de regret sau ură.
Nu vreau să uit ce am simțit pentru tine,
Dimpotrivă, îmi doresc să-mi aduc aminte cu drag,
Așa că te rog, nu mă face să regret într-o zi că te-am iubit.
Asta este singura mea cerere pentru tine: nu transforma dragostea în ură. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu