Odine With Love

Odine With Love

marți, 19 ianuarie 2016

~ Fiecare rând are un pic din tine ~

~ Aș putea scrie despre prima oară când te-am văzut,
Ziua în care ne-am întâlnit sau primul sărut,
Poate toate lucrurile care m-au făcut să mă îndrăgostesc de tine.
Am simțit ca și cum te-am redescoperit după un drum lung,
Că sunetul vocii tale a făcut face înconjor inimii mele
Iar îmbrățișarea ei mi-a calmat sufletul.
Că atunci când ne-am despărțit prima oară
Eram speriată și îmi era teamă că nu te voi mai vedea vreodată.
Aceiași frică încă mă ucide de fiecare dată când pleci,
Teamă care se transformă în disperare zi după zi.
Mi-aș dori doar să fie un motiv suficient încât să rămâi,
Dar nu am și nici nu te voi opri din drumul tău.
Dragostea nu funcționează atunci când e simțită numai de o parte,
Căci am învățat în viață că frânghia se rupe întotdeauna în partea mai slabă.
Din toți oamenii din lume te-am ales pe tine,
Din toate căile posibile, am ales-o pe cea mai grea,
Să simt că merg pe sârmă la înălțime fără centura de siguranță,
De parcă aș fi așteptat toată viața să mă aventurez,
Să cad și să îmi rup inima asta slabă pentru tine,
Te-aș putea suna acum să-ți spun cât îmi e de dor de tine,
Încât simt ca pieptul meu va exploda.
Aș putea striga pe toate acoperișurile caselor că te iubesc,
Dar tot nu ar alunga dorul și disperarea asta.
Aș putea spune că mi-aș dori ca filmul nostru să nu aibă final
Și poate de asta încerc să retrăiesc fiecare fior al poveștii
Scriind, iar fiecare rând are câte un pic din tine. ~
~ Odine ~


2 comentarii:

  1. Creatie profunda si sensibila....scrisa cu penita sufletului...Esti deosebita! Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc :). Vine din suflet și este scrisă cu sufletul.

    RăspundețiȘtergere