Odine With Love

Odine With Love

joi, 21 ianuarie 2016

~ Când sfârșitul începe cu un ”da” ~

~ Se pare că situația nu ne permite mai mult,
Dar dacă din care gura ta aș auzi un da, am putea fi mai mult. 
Eu îți propun să mă ții de mână, fără să te gândești unde se va ajunge. 
Să umblăm fără a lăsa un semn că între noi ar putea fi ceva mai mult. 
Împreună, am putea lumina destinul întunecat,
Am putea face ca să transpire corpurile în timpul iernii
Și să schimbăm ceea ce e dărâmat în planuri de viitor.
Vino cu mine, pentru ”noi” să-mi pierd mintea,
Casa să ne fie cuib, saliva mea să-ți fie vin.
Dar vino. Vino oricum. Vino, pe drumul tău
Și când vei sosi, îți voi da toate motivele să rămâi.
Dacă nu e mâine nu contează, dar acum am nevoie să spui ”da”.
Fără asta viața va trece, viitorul va veni, iar dragostea ne și se va îndepărta.
Ai putea crede că exagerez, vorbind despre dragoste atât de repede și superficial, 
Dar fiind așa cum este, fără ”da”-ul tău, totul se transformă nu,
Fără ”da”-ul tău, am putea sfârși în singurătate.
Ai nevoie să spui ce ai pe suflet și nimeni nu te poate asculta,
Așa cum numai eu te pot asculta.
Fii sigur că inima ta e leneșă și îi e teamă să iubească,
Teamă să nu fie rănită din nou, poate de asta la rândul tău rănești.
Poate e greu să înțelegi, dar plecând de lângă mine vei pierde
Și dacă totuși nu poți evita asta, nu-ți face griji, te voi găsi eu pentru noi.
Dar înainte de a pleca spune-mi ce simți acum,
Încă mai visezi sau mă vei ține în afara inimii tale?
Iar dacă nu știi ce să spui, taci și pune-mă în pieptul tău,
Pentru că dacă din gura ta nu voi auzi un ”da”, încă nu e sfârșitul,
Vei continua să fii ceea cea vreau pentru mine. ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu