Odine With Love

Odine With Love

marți, 8 decembrie 2015

~ Suferința este cea care ne dă putere și ne face să creștem ~

       ~ Astăzi am decis să nu mai sufăr pentru tine. E nedrept să sufăr numai eu, în timp ce tu ești cel care greșește mereu. Voi continua să spun adevărul chiar și când nu îl vei cere, pentru că nu am de gând să te mai protejez cu nimic. Nu intenționez să îți spun despre luptele mele care se dau în mintea mea, pentru că nu le-ai putea înțelege. Și nu e vorba de complexitatea gândurilor mele, dualitate mea sau îndoielile cu privire la orice sentiment din lume. 
       N-am să vorbesc despre slăbiciunile mele și nesiguranța mea. Poate o să-ți spun de câteva ori despre tristețea mea, dar nu pentru a câștiga un pic de afecțiune. Nu este nevoie să știi că pentru mine ești o lume întreagă, pentru că ar fi stupid dacă în atâția ani încă nu ai înțeles asta. Tu nu vei înțelege niciodată înclinația mea pentru mine de a te expune în cuvinte scrise tot timpul, oriunde. Mult mai puțin că scriu despre tine acum. Și nu cred că e lipsă de considerație faptul că am împărțit asta cu atâția oameni.
         N-am să-ți spun că ocupi toate colțurile patului, că pătura e mult prea mică, pernele prea puține și spațiu este infinit. Îmi ocupi mintea în fiecare secundă din zi. Acum, nu accept mai mult. Nu mai pot accepta nimic pe jumătate și incomplet, deoarece toate jumătățile astea nu îmi permit să merg mai departe. Nu pot accepta că până și somnul îmi este aproape un protest și că vine numai dacă are chef.
         Pe cât ești de liber cu viața ta, pe atât de posesiv ești cu gândurile mele. Când vreau să te scot de acolo, inima bate din picioare nervoasă și încăpățânată vrea să aibe ultimul cuvânt. Cred că voi doi ați făcut un fel de pact al diavolului și asta e vina mea că ți-am dat-o fără nici un drept de a o mai controla.
        Acum am crescut. Nu mai sunt cea pe care ai cunoscut-o acum câțiva ani. Nu te voi opri din nimic din ce vrei să faci și nici să pleci. Nu voi plânge pentru ce a fost și nici nu îmi mai fac probleme pentru ceea ce va fi. Timpul care mi-a mai rămas, este ceea ce îmi va da Dumnezeu. E adevărat că de-a lungul anilor inima mea a suferit pentru orice pierdere, dar o inimă care este perfectă, intactă este o inimă care nu a trăit bucuria de a fi imperfectă. Suferința este cea care ne dă putere și ne face să creștem. ~
 ~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu