Odine With Love

Odine With Love

duminică, 27 decembrie 2015

~ Religia mea, e iubirea ~

~ Pentru tine am învățat ce înseamnă răbdarea,
Pentru tine, am învățat să suport tăcerea...
Lasă-ți inima să fie religia mea,
Să o smulg din închisoarea asta a nimicului,
Să îi dau credința de a avea o altă rațiune de a trăi
Și nu-mi spune că nu am ajuns prea târziu
Să o provoc, să te provoc... să mă iubești.
Nu e nevoie să fii un om, e deajuns să fii uman,
Este nevoie să ai sentimente, să ai suficientă inimă.
Este nevoie doar să vorbești sau să fii tăcut,
Dar în special să știi să fii un bun ascultător.
Dar trebuie să știi un lucru, că va trebui să îți placă poezia,
Dimineața, păsările, soarele, luna, adierea vântului.
Va trebui să-mi respecți iubirea și durerea,
Să-mi vorbești în față direct, fără minciuni și fără trădări,
Și nu e nevoie să fii de primă mână, dar nici să fii second-hand.
Nu trebuie să fii pur, dar nici să fii vulgar.
Lasă-mă pe mine să fiu pură, dulce și atât de oarbă de tine,
Căci dragostea pentru tine e omniprezentă și totuși trece neobservată.
Pentru mine dragostea trece altfel, se simte altfel,
E o întreagă credință, religie, mod de existență esențială.
Pentru mine dragostea nu are timp pentru ea nu contează timpul, nu pleacă,
Nu se retrage, nu-și spune la revedere, dragostea e uneori invizibilă,
Dar este tot...tot timpul. Eu, tu, el, ea.... noi.
Dragostea este zbor de păsări, dar care nu uită drumul înapoi spre casă,
Se desfășoară, se redescoperă, dar se întoarce mereu la cuibul de la care a plecat,
Se păstrează un întreg, pentru tine, nu pe jumătăți sau bucăți.
Ea nu poate fi ruptă, dacă mai întâi înveți să o înmulțești în tine,
Dragostea nu e matematică, dar trebuie să fie exactă și precisă,
”Te iubesc” trebuie spus ca într-o oglindă, ca și cum ai spune pentru tine.
Dacă vrei să te convertești la religia mea, ești și vei fi liber ca pasărea cerului,
Vei afla religia unei iubiri nescrise, fără reguli, care trece dincolo de limită,
Dar care își are cuibul adânc ancorat cu rădăcinile, în miezul fertil al inimii mele,
O religie care umple sufletele, pentru că lumea e plină de suflete goale. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu