Odine With Love

Odine With Love

duminică, 13 decembrie 2015

~ Pentru că te-am iubit și te voi iubi pentru totdeauna ~

       ~  De la prima vedere a ta inima mea a bătut pentru prima oară altfel, mult mai puternic, mai aritmic și am știut de atunci că e altceva ce fusese până în acea clipă. Ai fost prima iubire, chiar dacă nu a fost mereu cu pasiune, dar a fost o dragoste nebună. De prima oară când te-am întâlnit, am știut că te-am iubit dintotdeauna, dinainte de a te cunoaște, înainte de primul sărut, înainte de tot.
       Am recunoscut acea privire care m-a captivat, acel parfum ce l-am avut în minte m-a învăluit ca o vrajă. La fel de ușor a fost si cu conversațiile noastre, zâmbetele și râsetele aparent fără motiv. O iubire ca un torent, care a zguduit toate măruntaiele. Am luat promisiunile tale, fără pauză, dar mi-au solicitat inima prea mult.
        Chiar și așa, când am simțit că mor din dragoste pentru tine, ai plecat speriat oarecum și mi-ai spus să înțeleg că ai nevoie de acea plecare. Și te-am lăsat să pleci, să te separ de mine, dar niciodată din inimă. A trebuit să învăț să trăiesc fără tine, fără a te avea la cină, fără să fii acolo când am nevoie de tine, dar nu am putut lăsa amintirea ta din gândurile mele, sau mirosul tău din mintea mea. Ești în afara corpului meu, dar mereu prezent în visele mele.
        Am învățat că dacă vreau să te găsesc, trebuie doar să închid ochii și ești acolo, dar din păcate fără a fi palpabil. Dar dincolo de toate nenorocirile trăirilor mele interioare, există un vis, un moment real dintre mine și tine și cine știe, un astfel de moment pentru eternitate. Pentru că te-am iubit și te voi iubi pentru totdeauna. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu