Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 30 decembrie 2015

~ Nu te iubesc așa cum ești tu, ci te iubesc așa cum sunt eu ~

~ Cine în afară de tine mă cunoaște atât de bine,
În întregime!
Și pe față și pe dos,
Zi și noapte,
Și iarna și vara,
Desculță, sau cu cele mai înalte tocuri,
Dormind, sau când stau de veghe?
Cine în afară de tine ...
Îmi știe punctele mele forte și slăbiciunile,
Cine îmi cunoaște toate toanele,
Și știe ce mă face fericită și ce mă enervează?
Cine știe cuvintele potrivite 
Și momentul în care îmi sunt necesare.
Oricine poate cunoaște povestea mea
Și tot prin ceea ce am trecut.
Cine mă vede dincolo de ceea vede,
Cine în afară de tine ...  cine poate știi?
Cine știe de ce ne întâlnim, ce ne îndepărtează 
Cine știe de ce ne-am pierdut sau de ce am greșit?
Oricine poate citi în privirea mea ...
Și căuta în gândurile mele, 
Dar nu oricine mă poate atinge.
Cine știe de ce te iubesc, cine în afară de tine?
Nu sunt o femeie ușor de iubit,
Poate de asta nu sunt iubită de mulți.
Nici tu nu ești tocmai ușor de iubit,
Dar cu toate astea tot te iubesc,
Și nu te iubesc așa cum ești tu,
Te iubesc așa cum sunt eu. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu