Odine With Love

Odine With Love

duminică, 29 noiembrie 2015

~ Femeile au ucis cavalerismul ~

~ Nu am nevoie de nimeni să-mi plătească factura la restaurant, îmi pot permite să plătesc și singură...
Nu am  nevoie de nimeni să-mi cumpere flori, muncesc și îmi pot cumpăra toate florile din lume...
Nu am nevoie să mi se sărute mâna, pot la fel de bine să strâng mâna unui domn într-un salut puternic...
Nu am nevoie de nimeni să-mi potrivească scaunul atunci când mă așez la o masă, sunt perfect capabilă să mi-l așez și singură...
Nu am nevoie de nimeni să-mi deschidă portiera mașinii când intru, am două mâini și le pot folosi să deschid o ușă.
Da pot să le fac și singură toate astea, dar îmi place când le face cineva pentru mine,
Sunt femeie și femeile știu să primească aceste lucruri mici și delicate și fără prea mare isterie.
Îmi place să fiu răsfățată de sexul masculin,
Îmi place să simt cum bărbatul din spatele meu îmi așează scaunul cu mâinile tremurânde,
Îmi place să mi se aducă flori în dar, fie și o floare de câmp, căci mă simt respectată,
Dacă un bărbat vine pe partea mea, să îmi deschidă portiera, nu mă simt amenințată
Și nici feminitatea mea nu scade și nici nu crește mai mult decât este.
Este o minciună sfruntată precum că în zilele de astăzi de femeile nu mai așteaptă astfel de gesturi delicate, fără nici o obligație desigur,
De ce să mă priveze cineva de un sacou pe spate, într-o seară răcoroasă și cu un vânt rece?
Sunt de acord să fiu așa ”slabă”, dacă asta înseamnă să fiu îngrijită cu dragoste.
Însă în ziua de astăzi e greu să mai găsești un adevărat cavaler,
Iar vina în mare parte aparține femeilor, da da nouă femeilor,
Noi am ucis cavalerismul cu dorința de a deveni mai puternice decât bărbații,
Am ajuns să devenim mai masculine decât bărbații,
Am uitat de rochii și am îmbrățișat pantalonii.
Nimic nu e mai ridicol ca o feministă care joacă dement o blândețe masculină,
De a bea până cazi sub masă, a râgâi zgomotos, sau a te scărpina într-o zonă în văzul tuturor.
Dacă ne-am opri din a ne plânge de lipsa manierelor și a curtării sexului masculin,
Ar trebui să devenim profesori mai buni ca mame, surori, bunici, mătuși, băieților noștri 
Și implicit fetelor, spunându-le că nu trebuie să accepte orice mojicie din partea unui bărbat oricât de mult ar iubi.
La fel cum femeile spun că e normal să fie puternice și să accepte funcții de conducere,
La fel de bine e timpul să li se pară firesc să fie și copleșite, e timpul să fie tratate cu bunătate și romantism,
Pentru că, eu cred că dacă am lăsa uneori să fim tratate ca niște femei care își doresc gesturi de tandrețe,
Lumea ar deveni mult mai plăcută de-a lungul vieții noastre. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu