Odine With Love

Odine With Love

marți, 24 noiembrie 2015

~ Am învățat că e imposibil să lipești ceva, atunci când s-a făcut praf și pulbere ~

      ~ Astăzi am stat și am reflectat bine. Cred că am fost o naivă, care credea că în spatele oricărui om cu trăsături rele, exista și o parte bună. Poate ar trebui să îți mulțumesc, să îți mulțumesc că m-ai învățat că nu toată lumea are o parte bună. Îți mulțumesc pentru că ai fost una din lecțiile mele de viață, deși nu mi-aș fi dorit niciodată să fii.
       Nu mai sunt supărată pe tine, încep să nu mai simt durerea sau rana, ci să îmi fie milă. Când îți vei da seama că nu ești cine pretinzi a fi, va fi clipa de lovitură dură pentru tine și sper că atunci vei înțelege că dragostea e mai mult decât o noapte de sex. Când te vei trezi că toate ”achizițiile” pe care le-ai făcut și încă le faci, sunt doar o pierdere din viață, vei dori să dai orice numai să îți iei timpul înapoi. Îmi pare rău să văd că nu vrei iubit și nici să te simți iubit, decât cu un surogat de iubire superficială, în care ești atât de prins. Tu nu vei știi niciodată ce înseamnă ”frumusețea iubirii”, pentru că ești axat pe "frumusețea" de a folosi oameni.
       Oricâte aș face pentru tine, cred că mă vei răni mereu. Cred că vei rămâne la fel o viață întreagă. Mereu vei călca încrederea care ți-o acord, deși tu te simți îndreptățit să îmi ceri încredere. Oricât de mult aș încerca, vom termina în același mod, cum o terminăm de fiecare dată, tu în patul alteia, eu cu nasul în perna plină de lacrimi.
      Nu mai încerca. Pentru că eu nu mai vreau. Nu mai vreau această lipsă de dragoste. Lipsa asta de voință din partea ta. Voința ta este să dai totul la început, cele mai bune momente pentru a câștiga inimi. Dar voința asta este de moment, faci ce faci și apoi gata. Ora cuceririlor, a fericirii infinite, dorul, se sfârșește într-o parte și apoi te îndrepți spre o alta. Și așa va fi mereu, un cerc unde vom petrece timpul încă o dată și încă o dată, până când cercul se va sparge.
      Nu am nevoie să-ți aud vocea, ca să știi că m-ar calma dintr-o dată. Nu am nevoie de ani să tot cad din dragoste. Dar nici nu am nevoie de altcineva, când știi că ești de neînlocuit. Cu tine am învățat că e imposibil să lipești ceva, atunci când s-a făcut praf și pulbere pe podea. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu