Odine With Love

Odine With Love

vineri, 16 octombrie 2015

~ Iartă-mă că sunt o fată rea ~

~ Iartă-mă! Iartă-mă pentru că acum sunt fata rea,
Iartă-mă pentru că am ajuns să mă joc cu inima
Dar vreau să simt exact ceea ce simțeai tu când te jucai cu inima mea.
Iartă-mă pentru lacrimile din ochi și dorința de a renunța la tine
Iartă-mă pentru am devenit de ... așa cum m-ai învățat tu să fiu.
Iartă-mă pentru că nu mai dau speranțe false
Priviri, zâmbete ... gesturi de dragoste.
Iartă-mă pentru toate mizeria asta!
Așa cum am spus "nu", se pare că tot ceea ce spun e "da".
Iartă-mă pentru sclipirea din ochi atunci când rănesc,
Iartă-mă că îmi place să mă joc cu sentimentele,
Că ticluiesc cuvintele în favoarea mea,
Iartă-mă că fac numai ceea ce vreau eu,
Că îți citesc gândurile și nu mai ai intimitate,
Iartă-mă că nu accept să mă mai înșeli,
Dar ți-am demonstrat că te vreau numai pentru mine
Și dacă nu vrei așa cum vreau eu ești liber să pleci.
Iartă-mă că nu te mai opresc din a face tâmpenii,
Că nu mai vreau să te iert,
Că nu îmi mai pasă de tine așa cum îmi păsa.
Iartă-mă pentru toate momentele când am intrat în viața ta și erai ocupat,
Când îmi doream să te aud, să te admir,
Că am dorit ca totul să fie bine pentru tine,
Pentru că am provocat o furtună de nervi în viața ta.
Iartă-mă că acum spun ”nu” atât de des,
Iartă-mi această datorie de inimă,
Iartă-mă că nu te mai întreb cum te simți,
Că nu te mai sun să îți spun ”bună”,
Că nu mai vreau să îți vorbesc,
Că mă plictisești cu aceiași placă de bărbat fatal ce ești.
Iartă-mă pentru că te-am lăsat să mă ții de mână fie și pentru o secundă,
Că ți-am permis să mă îmbrățișezi.
Iartă-mi teama asta pentru insecuritate
Că nu mai am încredere în tine, dar vinovat ești tu,
Iartă-mă pentru că toată capcana asta a iubirii,
M-a lăsat fără baterii,
Că din fata aia care avea încredere în oameni
Și care credea că în fiecare om există o fărâmă de bunătate,
M-am transformat în femeia dură care vânează mincinoși,
Iartă-mă că am devenit o femeie rea,
Dar nu-ți mai permit să faci din inima mea teren de fotbal plin de noroi. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu