Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 28 octombrie 2015

~ Dependența mea ~

~ Dragostea mea pentru tine este o poezie încurcată, uimitor de sinistră
Crește din ce în ce mai mult și sufocă, precum niște gheare,
Dar care-mi surâd sălbatic și cer sânge.
Dragostea mea pentru tine este o întreagă grădină de spini
Ce cresc prin inima mea și se întortochează ca niște paraziți
Apoi zboară ca niște păsări răpitoare și devorează
Fluturii care au fost crescuți pentru a fi sacrificați.
Dragostea mea pentru tine este o poezie impură
Care cu cât mai mult visează, cu atât nodul în gât se agravează,
Este ca o boala cronică, ce-mi deshidratează gândurile.
Dragostea mea pentru tine este o poezie necurată,
O sinucidere a visurilor mele, o funie, un dispreț.
Dragostea mea pentru tine, este amară, dependentă, incorectă
Care m-a aruncat încet în lumea ta goală să mă sufoc,
O greșeală pentru lumea mea, un epitaf scris pe crucea gândurilor.
Am încercat să scap de tine, să tai cablul care ne leagă și visele și fanteziile,
Să mototolesc dorințele astea pentru tine și să le arunc pe fereastră,
Greșeala mea... că ai devenit dependența mea, că fiecare amintire nu a murit ci a fost tatuată în mine
Și nu poate fi ștearsă cu nimic, ci doar acoperită cu iubire. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu