Odine With Love

Odine With Love

vineri, 2 octombrie 2015

~ Dacă ieri ar fi azi, aș face totul diferit ~

~ Îmi aduc aminte ca și cum ar fi fost ieri,
Dar aș fi făcut mult mai mult, dacă ar fi fost mâine.
Confund mereu timpurile, pentru că în adâncul sufletului meu,
Îmi doresc timpul trecut, nu neapărat să îl retrăiesc,
Cât să fac totul diferit față de cum am acționat.
Dacă astăzi ar fi mâine, aș dansa pe muzică,
Fără să încerc să grăbesc măsura sau pașii noștri spre viitor,
Aș dansa doi în stânga, doi în dreapta fără să mă gândesc la altceva
Și ți-aș dărui timpul prezent, nu aș aștepta viitorul.
Nu m-aș aranja cu nimic pentru nimeni și nu mi-ar păsa
Că poate nu arăt destul de atrăgătoare sau sexy...
Aș spune de mai multe ori ”nu știu” decât ”și eu”...
Pentru că diferențele astea descoperă lumea, chiar dacă ești slab și vulnerabil...
Nu aș face totul pe placul tău și nici nu aș încerca să te impresionez cu ceva,
Aș vrea să te întâlnesc în tristețea mea și melancolia mea,
Acolo unde de multe ori trăiesc și nu mi-e teamă,
Pentru că e parte din mine și câteodată mă rușinez
Și poate mă face fragilă, dar tu vreau să mă vezi puternică.
Dacă ieri ar fi azi, aș face totul diferit
Poate te-aș iubi mai mult, sau poate nu te-aș ierta atât de mult,
Poate te-aș săruta cu foc, sau nu te-aș mai lăsa să revii pe ușa vieții mele dacă ai pleca,
Te-aș ține de mână poate, sau nu ți-aș mai accepta capriciile,
Poate aș încerca să îți arăt cât de mult greșești când te pierzi așa,
Sau poate nu aș lăsa orgoliul să mă conducă
Și mi-aș urma inima să te strâng în brațe și să îți spun  ”nu mai pleca”.
Zilele trec și noi trecem prin ele,
Iar numărătoarea inversă începe chiar în secunda asta,
Rezultatul viitorului depinde numai de noi,
Dacă vom fi împreună, sau ne vom construi o altă viață separat.
Avem 365 de zile care ne așteaptă până la un an viitor,
Dar ceea ce vreau să fac mâine, o să fac astăzi. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu