Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 24 octombrie 2015

~ Ceea ce nu ne omoară, ne distruge încet ~

~ Dintr-o data inima se strânge și apare dorul,
Îmi doresc să plece, dar nu este de ajuns. 
Vin fluturii în stomac iar teama de a suferi din nou,
Este minimă în comparație cu bucuria de a te aduce înapoi. 
Poate mâine nu vei mai fi în gândurile mele toată ziua...
Poate nu te voi mai vedea în fiecare persoană care trece pe aceste străzile aglomerate și totuși atât de goale...
Poate în seara asta nu-mi vei mai invada visele cu afecțiune și sărutări
Și apoi dorința de a nu mă alunga dimineața.
Și, dacă o să am și un pic de noroc,
Dimineața va fi una perfectă.
Mă simt rău. Dar într-o zi acest dor va trece,
Între timp nopțile sunt dificile, aproape de nesuportat.
Poate mâine nu voi mai dori să cunosc răspunsuri la întrebările mele,
Poate voi șterge fotografiile cu noi de pe telefon
Și o să uit fiecare moment când am fost împreună.
Dar acum încă nu pot,
Am încă o mulțime de speranțe răspândite aici. 
Și poate și ele ar dispărea, dacă nu m-aș trezi din senin că mă suni
Sau că îmi spui despre ceea ce faci și la final cu ”te iubesc”.
Ce se întâmplă dacă mă decid să arunc tot ce a mai rămas din tine?
Aș putea șterge tot ceea ce însemni ”tu”,
Să-mi schimb culoarea părului, tunsoarea,
Să arunc tot din dulap și să schimb garderoba,
Să ambalez totul în cutii și să ard totul ce ține de tine,
Dar nici așa nu ar ajuta, pentru că nu aș putea scăpa de mirosul tău.
Există o frază budistă care spune cam așa:
"Ceea ce nu te ucide, te face mai puternic".
Ceea ce nu te ucide, te face și  mai puternic emoțional 
Te învață să reziști și să treci peste durerile inevitabile ale vieții.
Oare te face mai puternic, sau îți închide inima și te face mai cu sânge rece?
Eu cred că ne distruge sensibilitatea și ne face să construim ziduri,
Care să ne apere de tot ceea ce ar veni din afară.
"Nu toți suntem meniți să fim super-bărbați și super-femei."
Și ceea ce nu ne ucide ne distruge încet. ~
~ Odine ~

Un comentariu:

  1. Primul scâncet al copilului este pentru libertate.

    aforism de Vauvenargues din Reflecţii şi maxime

    Când frumuseţea domneşte asupra ochilor, este probabil ca ea să domnească şi în altă parte.

    aforism de Vauvenargues din Reflecţii şi maxime

    RăspundețiȘtergere