Odine With Love

Odine With Love

luni, 19 octombrie 2015

~ Am venit să te iubesc ~

~ Trebuie să-ți spun că eu sunt aici,
Că vreau să te descopăr încetul cu încetul,
Și să mă bucur de tot ce e nou. 
Ești ca o băutură răcoritoare pentru sufletul meu
Care se împrăștie și mă răcorește într-o zi călduroasă. 
Cu tine e atât de liniște, calm,
Ca și când împreună am construi un puzzle,
În fiecare zi, o nouă dorință, o nouă pasiune. 
Vreau mâinile noastre strâns legate
Și viețile noastre să meargă pe jos împreună. 
Vreau ca toată afecțiunea asta strălucitoare,
Să se reverse în mine și în tot ceea ce este din tine. 
Pentru că am venit, să te iubesc...
Vreau să fiu o parte din tine,
Am venit să te invadez cu totul nu doar pe porțiuni,
Așa că ia-mă, nu ma face să pierd timp din viață.
M-am întors cu impresia că am uitat ceva,
Și mi-am amintit că am lăsat o parte din mine cu tine,
Nu a fost un întreg ci o jumătate,
A bătut un timp singură, dar își vrea jumătatea.
Îi lipsește zâmbetul, ochii somnoroși dimineața, brațele,
Îi lipsește nu jumătatea de inimă,
Ci jumătatea de om pentru care bate.
Dacă vrei să pleci, pleacă, dar pentru totdeauna,
Și nu lăsa urme, du-te fără îndoială...
Dar dacă rămâi, vino
În fiecare rană care se vindecă,
În fiecare strigăt al sufletului,
În fiecare noapte fără rost.
Eu nu sunt mai mult decât o picătură de lumină,
O stea care cade, o scânteie care are vârsta cerului.
Totul este ca un imn de îngeri. 
Iubeste-mă, pentru ca te iubesc. Pentru asta am venit! ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu