Odine With Love

Odine With Love

marți, 13 octombrie 2015

~ Am fi putut fi... ~

~ Suntem priviri ce s-au întâlnit și în trecut
Atunci când ne priveam cu ochi dragi. 
Suntem cărți începute pentru a fi scrise și abandonate,
Când am fi putut fi istorie.
Suntem iubiri ce au ars ca un foc,
Dar acum suntem doar cenușă.
Suntem pământ,
Dar am fi putut fi cer.
Suntem în Iad,
Dar am fi putut fi în Rai.
Suntem suflete zdrențuite,
Dar am fi putut fi lumină.
Suntem uitați,
Dar am fi putut fi amintiri. 
Suntem o schiță în creion,
Dar am fi putut fi o operă de artă.
Suntem perioade de timp scurte,
Dar am fi putut fi pentru totdeauna.
Suntem nimic,
Dar am fi putut fi de neprețuit.
În realitate este trist pentru că: 
Suntem tu și cu mine,
Dar am fi putut fi noi. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu