Odine With Love

Odine With Love

duminică, 13 septembrie 2015

~ Orice lumină stinsă, va reapare, atunci când scânteia speranței o va aprinde ~

~ Voi aprinde o țigară,
Șă ardă ea toate preocupările mele,
Să-mi elimine din stres măcar un  pic.
Desfac ușor buzele și las fumul să facă cerculețe
Privesc fumul și-mi imaginez că-mi fumez viața,
Vreai să expulzez afară din suflet orice durere
Și să umplu plămânii de toxic.
Poate așa îmi va polua și creierii
Și îi va face să uite tot și să urce la stele.
Mai aștept puțin și pun iar țigara la gură,
Mă amuz având în vedere că e prima oară când fumez.
Cu siguranță s-ar găsi acum cineva care să mă critice,
Așa cum și eu am făcut-o cu alții,
Dar azi nu îmi pasă.
Mai trag încă un abur în plămâni
Și privesc lumina de la capătul ei.
E mică, dar ea are o lumină la capăt
Eu nu o mai văd pe e mea.
Poate există, dar nu o văd eu.
Trag tare, iar fumul se amestecă ciudat,
Cu fiecare puf parcă nu mai doare nimic,
Și pare inepuizabilă.
Dau drumul la radio și începe să cânte Rihanna,
”My mind is gone I'm spinning round
And deep inside, my tears i'll drown
But no matter what, you'll never see me cry”...
Închid ochii și simt cum o lacrimă îmi arde fața...
O șterg, pentru că nu mai vreau lacrimi.
Schimb pe alt post de radio și pare că urmează continuarea
” Sia, big girls cry”.
Da, voi plânge... voi plânge și apoi gata,
Apoi voi pleca mai departe pentru totdeauna.
Mă uit la țigara din scrumieră și luminița ei,
O sting și las un zâmbet în colțul gurii
Și-mi spun mie:
”Orice lumină stinsă, la un moment dat va reapare, atunci când scânteia speranței o va aprinde”.
Arunc pachetul de țigări în coșul de gunoi...
N-am nevoie de ele pentru că nu vor ajuta la nimic
Și-mi dau seama că precum țigara am un cap
Și speranțe destule, tot ce contează e să aprind luminița
Și capătul tunelului va răsări precum Soarele. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu