Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 23 septembrie 2015

~ Iubește-mă așa cum sunt, căci și eu te iubesc așa cum ești ~

~ Vreau o dragoste,
În așa fel încât viața să fie magie și să îndulcească sufletul,
Să cred că trăiesc o scenă din cel mai romantic film din lume. 
O iubire în care să dorm liniștită și în siguranță,
Iar brațele tale să-mi fie scut împotriva a tot,
Să fiu invincibilă în fața a tot
Și să arăt lumii că sunt cel mai fericit om din lume.
Că iubirea asta mă face să mă simt la fel de frumoasă,
Într-o o rochie de seară, sau în pijama cu părul ciufulit,
Să te sărut când ești calm sau complet nebun de nervi,
Să te iubesc cu fiecare respirație,
Dragostea să-mi fie medicament nu otravă,
Să mă vindece atunci când mă rănește,
Să fie doza corespunzătoare ca durerile să dispară.
Nu vin cu garanții sau să pretind că sunt perfectă,
Pentru că nu dețin perfecțiunea,
Eu sunt ca și tine, un simplu om,
Pot greși, am defecte, zâmbesc, plâng și învăț în fiecare zi.
Așa că iubește-mă așa cum sunt,
Căci și eu te iubesc așa cum ești,
Pentru că asta sunt eu, nu e alta ca mine,
Este singura garanție care ți-o dau,
Ceea ce simt, ceea ce e în inima mea,
Deschide-o dar cu grijă, e singura care o am
Iar în camera ei, inima-mi bate din aripi,
Sunt fragile, dar atât de puternice
Dar bat în fiecare secundă pentru tine. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu