Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 16 septembrie 2015

~ Dragostea e plătită doar cu dragoste ~

~ Am ars totul. Ceea ce vezi sunt flăcări, 
Din tot ceea ce a fost.
Nu pot face nimic. 
Te asigur că o să îmi pun și tălpi noi,
După ce le-am ars pe cele vechi, ce știau drumul spre tine.
Am un preț imens pentru ceea ce am în suflet
Iar cărțile de credit nu pot cumpăra ceea ce simt.
Dragostea e plătită doar cu dragoste,
Nu cu julituri în genunchi sau inimi rupte,
Iar tu nu ai suficienți bani pentru a o cumpăra.
Ți-am ars banii falși, la fel de falși precum ești tu
Bani cu care ai cumpărat un timp iubirea.
M-ai păcălit un timp, dar le-am aflat valoarea.
Acum aștepți ca cineva să cumpere ceea ce vinzi tu.
Cineva te va cumpăra cu bani la fel de falși
Și vei primi dragoste la fel de falsă.
Poate vei înțelege și tu nevoia de a arde tot.
Cât am cheltuit pe tine, m-a costat prea mult,
Prea multă dragoste pentru o mână de cenușă
Pe care a luat-o prima pală de vânt.
Am pierdut destul, cât să nu îmi mai permit să pierd un gram,
Iar fiecare atingere și sărut m-au costat o avere,
Pentru ceea ce am primit în schimb,
Ceva fără valoare,
O iubire contrafăcută,
Made în China.
O copie falsă a unui produs veritabil,
Iar eu nu cumpăr falsuri.
Am ars totul, iar ceea ce am nu vând,
Dragostea și fidelitatea nu pot fi cumpărate,
Căci ele nu au un preț dragule,
Moneda cu care poți cumpăra dragostea e dragoste,
Ea arde, dar nu se preface în cenușă,
E un jar nestins și este cel mai prețios combustibil,
Căci dragostea este cel mai vechi sentiment din lume. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu